Vera har hittat sitt hem, och är nu på prov hos en familj!
Vera är uppvuxen hos vår fodervärd men fick flytta tillbaka till oss eftersom vid runt ett års ålder inte gick ihop med den äldre tiken i familjen. Ser att hon förmodligen skulle må bäst att vara ensam hund och få all den uppmärksamhet och kärlek hon förtjänar. Hon är ingen probelm hund utan är jätte social och snäll mot både stora och små människor.
Hon är utställd lite grann med tycker inte det är jättekul. Fodervärden påbörjade agility träning som gick bra. Hade varit bra för henne om det var någon som ville hitta på roliga saker och aktivera henne.
Du behöver bo max 5 mil från Kungälv/Göteborg då hon kommer placeras på foder.
Hör av dig om du kan ge henne rätt hem och förutsättningar.







