I helgen var jag och Rosten iväg och körde TSM1 Vi tränade lite dagen innan och han slarvade så mycket så tänkte att det inte skulle vara någon idé att åka. Men eftersom det är ganska dyrt att tävla så åkte vi alla fall.
Väl på plats så kändes han pigg och glad. Själva söken gick så otroligt bra. Snabba beslut, tydliga markeringar och riktigt bra jobbat. Vi åkte hem med diplom och 100 poäng



Innan tävlingen åkte vi en sväng till bokskogen så han fick röja lite innan vi åkte.

