Nu var det länge sedan jag uppdaterade något på hemsidan! Facebook och Instagram händer det lite mer på men här glöms det bort lite och våren har varit galet mycket med allt möjligt.
På lördag kommer Mimi och Finley och hämtar Maxa och hon skall bo på prov hos dom i Norge. Hoppas att det kommer funka!
Vera kom ju tillbaka för ca en månad sedan eftersom hon och Zelma inte funkade ihop. Så jobbigt och ledsamt men otroligt starkt av min fodervärd at ta det beslutet innan någon av hundarna blev skadade. Nu är hon här med oss och vi hoppas hon kan bli en dela av flocken så småningom.




